Ολοκληρώθηκαν οι εγγραφές για το 5ο Συμπόσιο Άγριων Παιδαγωγικών
Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους για το ενδιαφέρον που δείξατε για το 5ο Συμπόσιο Άγριων Παιδαγωγικών.
Η ανταπόκριση ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και οι διαθέσιμες θέσεις έχουν πλέον καλυφθεί. Στείλαμε ενημερωτικό email σε όλα τα άτομα που θα συμμετάσχουν στο φετινό συμπόσιο, με πληροφορίες σχετικά με τα επόμενα βήματα της προετοιμασίας. Όσα άτομα υπέβαλαν αίτηση αλλά δεν έχουν λάβει κάποιο μήνυμα, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν μαζί μας.
Η μεγάλη συμμετοχή μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία. Επιβεβαιώνει ότι υπάρχει μια ζωντανή και διαρκώς αναπτυσσόμενη κοινότητα ανθρώπων που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν νέους τρόπους μάθησης, συνύπαρξης και σύνδεσης με τη φύση, τον τόπο και τους άλλους.
Σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα θα συναντηθούμε στον καταρράκτη Βαρβάρα, όπου θα δημιουργήσουμε για μία εβδομάδα έναν κοινό χώρο διαλόγου, πειραματισμού, φροντίδας και συλλογικής μάθησης. Ανυπομονούμε για τις συναντήσεις, τις συζητήσεις και τις εμπειρίες που θα αναδυθούν μέσα από αυτή τη συνύπαρξη.
Για όσα άτομα δεν θα μπορέσουν τελικά να είναι μαζί μας φέτος, είτε λόγω των ημερομηνιών είτε λόγω άλλων υποχρεώσεων, ελπίζουμε να συναντηθούμε σε επόμενες δράσεις, πρωτοβουλίες και συναντήσεις της κοινότητας των Άγριων Παιδαγωγικών.
Καλή αντάμωση στον καταρράκτη Βαρβάρα!
Η ομάδα οργάνωσης του 5ου Συμποσίου Άγριων Παιδαγωγικών
Ζωή, Άγγελος, Άννα, Βίλυ, Σταυρούλα

